اطلاعات داروی و راه حل های درمان

اطلاعات داروهای داخلی و خارجی و ماثرترین درمان و تجویز دارو

اطلاعات داروی و راه حل های درمان

اطلاعات داروهای داخلی و خارجی و ماثرترین درمان و تجویز دارو

اطلاعات داروی و راه حل های درمان

هدف از ساخت این وبلاگ برای کمک به درمان بهتر شما و تکمیل کردن اطلاعاتی که دارید نسبت به داروهایی که در داخل کشور خودمان است و داروهای وارداتی که در داخل ایران است و همچنین شناخت شرکت های معتبر دارویی که در ایران فعالیت میکنند




بانوان



آنچه در تابستان باید بدانیم



تابستان فصل سرگرمی، آب و هوای گرم و بازی در فضای باز است.


اما همچنین می تواند با برخی از خطرات سلامت، از جمله گرما، سوزش سر دل، خطر ابتلا به سرطان پوست، کم آبی و صدمه به چشم ما باشد.


برای مشاوره در مورد ایمن نگه داشتن زمانی که درجه حرارت افزایش می یابد، ما به متخصص پوست دانشگاه کالیفرنیا کالیفرنیا Tsippora Shainhouse صحبهایی انجام دادیم در اینجا نکات ذیل را مطالعه کنید:


در طول ساعات خورشید (ساعت 10 صبح تا 3 بعد از ظهر) از ورزش خارج از منزل اجتناب کنید.


در عوض، برنامه ریزی برای شنا کردن، پیاده روی، دوچرخه سواری و تنیس خود را برای اوایل صبح یا دیر بعد از ظهر برنامه ریزی کنید. دکتر Shainhouse می گوید: "نه تنها این باعث می شود که شما خنک تر باشید، بلکه شما نیز در معرض تابش پوست خود به خورشید قرار خواهید گرفت تا زمانی که خسارت به اشعه های UV بیشتر شدید باشد." اگر ساعت های پائین تنها زمانی باشد که می توانید بیرون بیایید برای پیاده روی، مسیرهای سایه دار را در خیابان های درختی دنبال کنید.


در مورد کرم های ضد آفتاب مراقب باشید


حفاظت از پوست خود را با یک کرم ضدآفتاب با طیف گسترده ای با SPF 30 یا بالاتر، به جلوگیری از آفتاب سوختگی کمک می کند و خطر ابتلا به آسیب پوست، سرطان پوست و ملانوم را کاهش می دهد. در مورد مبلغی که درخواست می کنید، متوقف نشوید. برای پوشش بدن خود، شما نیاز به حدود دو قاشق غذاخوری یا یک اونس دارید - این به اندازه کافی برای پر کردن یک شیشه شات یا معادل یک عدد گلوله توپ گلف است - با یک قاشق چایخوری برای صورت، گوش و گردن اختصاص داده شده است. دکتر Shainhouse می گوید: هر دو ساعت دوباره تجویز می شود، اغلب اگر شما فوق العاده عرق می کنید، می افزاید: "سعی کنید یک فرمول ژل جذب کننده سریع و یا یک کرم ضد آفتاب موم که قرار است قرار داده و در حالی که شما عرق نمی شود به چشم و دهان خود را "برای یک دوز اضافی از حفاظت، یک کلاه با لبه پهن کنید.


از چشمانت محافظت کن


عینک آفتابی هر زمانی که در خارج از منزل هستید یا در ماشین در طول ساعات روز روشن استفاده کنید. این باعث می شود تا انعکاس خورشید، که در هنگام رانندگی، پیاده روی و دوچرخهسواری، چشم شما را در جاده در مقابل شما نگه می دارد، کاهش دهد. دکتر Shainhouse می گوید: «عینک آفتابی نیز می تواند از روی پوست در خورشید بیرون بیاید، که می تواند خطر ابتلا به آب مروارید ناشی از UV را کاهش دهد.»


هشدار به علائم خستگی گرما و گرمای شدید.


خستگی گرما و سکته گرما شدید تر شرایطی هستند که ناشی از عدم توانایی بدن برای خنک شدن آنهاست. این بیماری های مرتبط با گرما اغلب ترکیبی از درجه حرارت بالا، رطوبت بالا و اعمال جسمی است. مراکز کنترل بیماری (CDC) اشاره می کند که افراد مسن بیشتر در معرض استرس گرما هستند چرا که آنها تغییر نمی کنند و همچنین افراد جوان به تغییرات دما می رسند و ممکن است دارای بیماری های مزمن پزشکی باشند و یا دارو مصرف کنند که بر توانایی بدن تاثیر می گذارد برای پاسخ دادن به گرما.


دکتر Shainhouse می گوید علائم خستگی گرما، ممکن است شامل عرق شدید، پوست خشن، سرگیجه، سردرد و ضعف باشد. برای علائم خفیف، می خواهید بلافاصله به محل خنک حرکت کنید، لباس های خود را خنثی کنید، لباس های مرطوب را روی بدن خود بگذارید، و همچنین آب نوشیدنی آب یا نوشابه های الکلی.


علائم شدید مانند دمای بدن بالا؛ یک پالس مسابقه ای پوست قرمز قرمز و از دست دادن هوشیاری ممکن است نشانه ای از سکته گرمایی باشد و ممکن است یک اورژانس پزشکی تهدید کننده حیات باشد. اگر این علائم را در کسی مشاهده کنید، آنها را به یک محل خنک تر حرکت دهید و بلافاصله با 911 تماس بگیرید. شما می توانید اطلاعات بیشتری از CDC در مورد بیماری های مرتبط با گرما در اینجا پیدا کنید.


تنظیم آنچه شما می خورید و نوشیدنی.


برای پرکردن مایعاتی که از دست دادن عرق کردن و اجتناب از کمبود آب بدن دارید، می خواهید آب بیشتری بخورید در آب و هوای گرم. این بدان معنا نیست که انتظار نداشته باشید تا تشنگی را از چند بطری آب خود بردارید. شما همچنین می توانید کولر خانه خود را نگه دارید اگر شما می توانید اجاق گاز و یا اجاق گاز را اجتناب کنید. بنابراین، در نظر بگیرید که رپرتوار خود را از وعده های نوشیدنی مانند سالاد، سوپ های سرد و مرغ راتیسرینی خریداری کنید. برای الهام گرفتن، سعی کنید از طریق اینترنت "دستور العمل های بدون دستور آشپزی" را جستجو کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.