اطلاعات داروی و راه حل های درمان

اطلاعات داروهای داخلی و خارجی و ماثرترین درمان و تجویز دارو

اطلاعات داروی و راه حل های درمان

اطلاعات داروهای داخلی و خارجی و ماثرترین درمان و تجویز دارو

اطلاعات داروی و راه حل های درمان

هدف از ساخت این وبلاگ برای کمک به درمان بهتر شما و تکمیل کردن اطلاعاتی که دارید نسبت به داروهایی که در داخل کشور خودمان است و داروهای وارداتی که در داخل ایران است و همچنین شناخت شرکت های معتبر دارویی که در ایران فعالیت میکنند

نایزیلام (میدازولام) اسپری بینی


شرکت: UCB، Inc.

تاریخ تصویب: 17 مه 2019

درمان: Clusters تشنج


نزیلام (میدازولام) یک بنزودیازپین تزریقی است که برای درمان حاد خوشه های تشنج مشخص شده است.


FDA  نازلین (میدازولام) اسپری بینی برای درمان خوشه های تشنجتصویب می کند


بروکسل (بلژیک) و آتلانتا، جورجیا (ایالات متحده) - 2019 مه 20: UCB امروز اعلام کرد که اداره غذا و داروی آمریکا (FDA) یک برنامه جدید برای جدیدترین داروهای ضدویروسی AED (میذالام) اسپری بینی با CIV، یک بنزودیازپین برای درمان حاد از وقایع متناوب و کلیشه ای از فعالیت تشنجی مکرر (یعنی خوشه های تشنج، تشنج های تکراری حاد) که از الگوی تشنج معمول بیماران در بیماران مبتلا به صرع 12 ساله و بالاتر 1 مشخص شده است، نشان داده شده است. نیازیام اکنون بیماران و مراقبین را با اولین و تنها گزینه تایید شده FDA برای درمان خوشه های تشنج فراهم می کند.


تخمین زده شده است که بیش از 150،000 نفر در ایالات متحده با بیماری صرع کنترل نشده نیز دارای خوشه های تشنج هستند. درمان نجات از خوشه های تشنج بسیار مهم است زیرا در صورت عدم درمان، خوشه های تشنج می توانند خطر آسیب جسمی، آسیب های عصبی، تشنجات طولانی مدت و وضعیت را افزایش دهند. epilepticus.3 با وجود تأثیر خوشه های تشنج، بسیاری از بیماران تشخیص داده شده ممکن است درمان شوند، زیرا گزینه های درمانی موجود در حال حاضر ترجیح داده نمی شوند.


نیازیام یک درمان کوتاه مدت برای خوشه های تشخیص در بیماران مبتلا به صرع است. اسپری بینی به عنوان یک درمان تک کاربره که می تواند با یک بیمار انجام شود طراحی شده است. نایزیلام اجازه می دهد تا توسط یک متخصص مراقبت های بهداشتی غیرمجاز در اختیار بیماران قرار گیرد تا بیمار به طور فعال و زمانی که یک خوشه تشنج رخ می دهد را بگیرد. نایزیلام می تواند برای بیمارانی که این تشنج های مخرب را تجربه می کنند، ارزشمند باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی